Acest document a fost ultima dată actualizat la data de 06.01.2023.
Documentul prezent, împreună cu toate documentele la care face referire, este intitulat „Termeni și condiții”, are caracter obligatoriu și definește regulile care vor reglementa relația dintre GIZZENE în calitate de vânzător, și dumneavoastră, în calitate de Cumpărător/ Client, care decideți să achiziționați produse de pe Site-ul nostru.
Prin navigarea pe Site-ul nostru sau prin plasarea unei Comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul Contract și toate politicile la care acesta face referire.
Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești „Termeni și condiții”. Prin urmare, îți recomandăm să accesezi această pagină periodic pentru a citi cea mai recentă versiune.
Comenzii dumneavoastră i se vor aplica „Termenii și condițiile” care sunt în vigoare la momentul plasării Comenzii. Accesarea Site-ului implică acceptarea necondiționată a „Termenilor și condițiilor” pe care le vom descrie mai jos.
În cazul în care nu acceptați acești “Termeni și condiții”, nu vom putea încheia un contract cu dumneavoastră, iar astfel nu îți vom putea furniza Produsele pe care ni le solicitați, inclusiv să răspundem la anumite solicitări pe care le-ați putea avea.
S.C. GIZZENE COSMETICS S.R.L.
Sediu social: Str Industriilor nr 56, bl. 4, sc. B, Parter, Ap. 41, Cam. 2, Sector 3, Bucuresti
CUI: RO46810307
Înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/17855/ 09.09.2022
Telefon de contact: 0772 021 291
Contact sesizări & reclamații: support_at_gizzene_dot_ro
Contact produse & promoții: hello_at_gizzene_dot_ro
În sensul „Termenilor și condițiilor” prezente, următoarele cuvinte se definesc astfel, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:
GIZZENE: se referă la denumirea comercială a GIZZENE COSMETICS SRL, persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Str Industriilor nr 56, bl. 4, sc. B, Parter, Ap. 41, Cam. 2, Sector 3, Bucuresti, cod postal 032901, având numărul de ordine în Registrul Comerțului J40/17855/ 09.09.2022, codul unic de înregistrare fiscală RO46810307, email support_at_gizzene_dot_ro și număr de telefon 0772 021 291.
Client sau Cumpărător: se referă la orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani care își crează un Cont pe site și/sau efectuează o Comandă pentru achiziționarea a unul sau mai multe Produse.
Cont: se referă la secțiunea din site accesibilă Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail sau unui nume de utilizator și o parolă, care permite Clientului plasarea unei comenzi și care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Site (e.x. comenzi, facturi fiscale etc.)
Comanda: se referă la o comandă plasată de Client prin intermediul Site-ului prin care Clientul își exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute de prezentul document și agreate cu GIZZENE.
Contract: se referă la contractul la distanță prin prezentul „Termeni si Condiții” încheiat între GIZZENE și Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea și, respectiv, achiziționarea a unuia sau mai multor Produse de pe Site, prin plasarea unei Comenzi de către Client și acceptarea ei de către GIZZENE, cu respectarea prevederilor legale și a termenilor și condițiilor pentru vânzarea online a Produselor de către GIZZENE.
Comunicări comerciale: se referă la orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/ SMS/ telefonic/ mobile push/ webpush/ etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Produse adăugate în secțiunea Coș sau in Favorite, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Nume de utilizator: se referă la un pseudonim pe care un Client îl va folosi pentru crearea unui Cont.
Preț: se referă la contravaloarea Produselor, pretinsă și solicitată de către GIZZENE, evidențiată corespunzător acestora în pagina de produs din Site.
Produse: se referă la oricare bunuri sau servicii care urmează a fi furnizate de către GIZZENE Clientului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul site-ului
Recenzii: se referă la o evaluare scrisă de către Client care a achiziționat Produse, evaluare redactata pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Produsele respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Site: se referă la site-ul deținut de GIZZENE și găzduit la adresa web www.gizzene.ro și subdomeniile acestuia.
Tranzacție: se referă la încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea de Produse de către GIZZENE Clientului, indiferent de modalitatea de plată și livrare.
In scopul „Termenilor și Condițiilor” de Vânzare, Clientul si GIZZENE sunt numiți în mod individual Partea și colectiv Părțile.
Prezentul contract numit „Termenii și Condiții” are ca obiect, pe de o parte, informarea oricărui eventual Client despre condițiile și modalitățile în care GIZZENE vinde și livrează produsele comandate, iar pe de alta parte, stabilirea drepturilor și obligațiilor Părților în cadrul procesului de vânzare a produselor de către GIZZENE Clientului.
Acestea se aplică, fără restricții sau rezervări, tuturor vânzărilor de produse oferite de GIZZENE pe site-ul de la adresa www.gizzene.ro, denumit și Site.
Așadar, când dumneavoastră în calitate de Client veți comanda un produs comercializat pe Site, se presupune că acceptați deplin și integral prezentul contract denumit „Termeni și condiții” de Vânzare, despre care declarați că ați luat cunoștință anterior plasării comenzii.
GIZZENE Cosmetics SRL își rezervă dreptul ca fără nici un fel de notificare prealabilă, de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și „Politica de protecție a datelor dvs personale” și „Politica utilizării cookies”, cu respectarea legislației în vigoare.
Datorită acestui fapt, vă rugăm să vizitați periodic această secțiune pentru a verifica contractul denumit și „Termeni și condiții” pe care ați acceptat să le respectați odata cu confirmarea Comenzii, cu ocazia unor comenzi mai vechi.
Pentru a putea plasa în mod legal o Comandă pe Site-ul nostru trebuie:
Site-ul nu vinde produse către minori. Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să apelați la un părinte/ tutore pentru a plasa Comanda în numele dumneavoastră sau pentru a autoriza plasarea unei Comenzi.
GIZZENE vinde produsele prezentate pe site-ul sau de vânzare la distanță numai cu amănuntul și consumatorilor finali.
Orice Comandă care nu corespunde în mod evident unei vânzări cu amănuntul și, în general, orice Comandă frauduloasă sau care este declarată frauduloasă, va fi considerată de GIZZENE ca fiind nulă și neavenită.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul declară că achiziționarea produselor de pe site-ul de vânzare la distanță nu are nicio legatură cu vreo activitate profesională, ci se limitează la o utilizare strict personală.
Prezentul contract de vânzare „Termeni și condiții” se completează cu prevederile cuprinse în secțiunea „Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal” și „Politica utilizării Cookies ”.
GIZZENE în calitate de comerciant autorizat, prezintă și comercializează pe Site o gamă variată și largă de Produse de parfumerie, îngrijire, machiaj și accesorii, denumite și „Produsele” sau individual „Produsul”.
Toate produsele prezentate pe Site sunt comercializate noi și originale, în conformitate cu prevederile legale din România, consumatorilor finali doar cu amânuntul, în cantităţi adecvate pentru uz personal sau scopuri de menaj.
GIZZENE își rezervă dreptul de a modifica oricând gama de Produse prezentate pe Site precum și informațiile cu privire la Produse, toate acestea neavând caracter obligatoriu.
Specificațiile produselor disponibile pe Site sunt mentionate în pagina fiecărui produs disponibil. Produsele vor fi folosite de Client în conformitate cu destinația acestora, doar pe durata de valabilitate a Produsului și în conformitate cu instrucțiunile de utilizare.
Anumite produse pot deveni indisponibile în stoc la un moment dat sau pot avea stoc limitat,caz în care GIZZENE nu are obligația de a anunța Clientul de stocul disponibil în timp real.
Anumite produse pot suferi modificări de poze, specificații, preț sau stoc în orice moment - GIZZENE nu are obligația de a anunța clienții sau vizitatorii Site-ului de aceste modificări.
Fotografiile Produselor afișate pe Site au caracter informativ și pot conține accesorii neincluse în pachetele standard. De asemenea, fotografiile cu privire la Produse nu coincid întotdeauna cu imaginea Produselor livrate, în special la înnoirea sortimentului producătorului pot apărea modificări cu privire la aspectul şi dotările cu care vin Produsele. În acest sens nu pot exista pretenţii ale Clientului pentru modificările/completările intervenite precum și în raport cu imaginea Produselor afișate.
Informaţiile despre Produsele şi serviciile prezentate pe Site sunt sub rezerva greşelilor de tipar.
GIZZENE depune toate eforturile pentru a fi cât se poate de exact în prezentarea corectă a informațiilor prezentate pe acest site.
Comanda de cumpărare se referă la o comandă plasată de Client prin intermediul Site-ului prin care Clientul își exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute de prezentul document și agreate cu GIZZENE.
În vederea achiziționării Produselor selectate Clientul completează datele din formularul privind comanda de cumpărare pus la dispoziție pe Site, cu datele solicitate în formular, denumite și „Date de identificare”.
Clientul se obligă să completeze datele de identificare cu exactitate, complet și fără erori, verificând corectitudinea acestora înainte de efectuarea comenzii de cumpărare. GIZZENE nu poate fi trasă la răspundere în cazul în care datele de identificare au fost completate eronat sau incomplet de către Client.
Înainte de finalizarea comenzii Clientul se obligă să citească prezentul contract de vânzare denumit și “Termeni și condiții”, confirmând cunoașterea, înțelegerea și acceptarea necondiționată a acestora prin apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDĂ.
GIZZENE este îndreptățită fie să accepte cererea/comanda de cumpărare transmisă de către Client, fie, după caz, să nu o accepte, încercând, dar fără a se obliga, să informeze Clientul cu privire la motivele neacceptării comenzii de cumpărare (de exemplu, dar fără a se limita la: datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitată în afara teritoriului României, GIZZENE are îndoieli cu privire la seriozitatea comenzii de cumpărare, comanda de cumpărare a unei cantități semnificative de produse de același tip în scopul revânzării, etc.).
GIZZENE îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse şi Servicii care sunt afişate pe Site, ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse.
Acceptarea comenzii de cumpărare a Clientului de către GIZZENE are loc odată cu transmiterea, respectiv recepționarea prin poștă electronică a unui mesaj electronic de confirmare, la adresa de mesagerie electronică menționată de Client în formularul de comandă.
GIZZENE nu este răspunzătoare în cazul unei adrese de mesagerie electronică greșit completată în formular sau dacă Mesajul electronic de confirmare nu a putut fi recepționat de către Client.
Clientul se obligă să citească și să verifice corectitudinea informațiilor conținute în Mesajul electronic de confirmare cu privire la Produsul sau Produsele comandate, Prețul de achitat de către Client precum și modalitatea de plată a Prețului, modalitatea și Condițiile de Livrare și Datele de identificare.
În cazul în care Mesajul electronic de confirmare conține informații eronate Clientul va putea solicita GIZZENE corectarea acestora în termen de 1 (una) zi lucrătoare de la data recepției Mesajului electronic de confirmare. În acest sens, Clientul va putea contacta GIZZENE prin e-mail la adresa support_at_gizzene_dot_ro.
GIZZENE nu răspunde pentru eventuale informații eronate conținute în Mesajul electronic de confirmare.
GIZZENE își desfășoară activitatea comercială respectând întru totul prevederile legale în vigoare și ne rezervăm dreptul să nu prestăm vreo obligație contractuală cu privire la comanda de cumpărare, chiar și după acceptarea acesteia, dacă executarea acesteia implică încălcarea prevederilor legale (de ex.: dol, fraudă etc.).
După expediere, GIZZENE Cosmetics SRL va procesa datele dumneavoastră, în scopul rezolvării cererii dumneavoastră, în baza unui interes legitim. Aveți dreptul de a vă opune. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea „Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal”.
Prețul Produselor este afișat pe Site în dreptul fiecărui produs, este exprimat în LEI (RON - unitatea monetară a României) și include Taxa pe Valoare Adăugată (TVA) valabilă la data acceptării comenzii de cumpărare.
În măsura în care există o eroare cu privire la Prețul afișat pe Site, vă vom aduce la cunoștință în cel mai scurt timp, urmând să vă returnăm suma de bani achitată suplimentar sau să vă solicităm o sumă de bani suplimentară.
În măsura în care noul Preț nu este mulțumitor pentru dumneavoastră, nu răspundeți la solicitarea noastră sau nu vă putem contacta, vă vom anula Comanda și vă vom rambursa cât mai curând posibil suma de bani achitată.
Prețurile Produselor vor putea fi actualizate/ modificate în orice moment, iar această actualizare/ modificare va înlocui orice preț anterior. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a Comenzii.
Conform Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, factura transmisă către Cumpărător este în format electronic, iar acceptarea prezentului contract „Termeni și condiții”, duce implicit la acceptarea transmiterii facturii în format electronic.
Taxele de transport sau de livrare nu sunt incluse în Preț, cu excepția anumitor oferte care vor fi aduse la cunoștința dumneavoastră, dacă va fi cazul, prin intermediul Site-ului. Pentru mai multe informații despre politica de livrare, vă rugăm să consultați Site-ul nostru la secțiunea „Comanda ta : plata, livrare, retur”.
Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastră se face prin intermediul STRIPE, iar GIZZENE nu va stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastră.
Clientul efectuează plata prețului la data transmiterii comenzii sale de cumpărare privind produsele selectate pe www.gizzene.ro
În cazul plății prin Card bancar Prețul este scadent la data recepționării de către Client a mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card, Maestro.
GIZZENE nu percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Pentru asigurarea securității tranzactiilor, www.gizzene.ro foloseste platforma STRIPE
Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie introduse datele necesare autorizării tranzacției în platforma de plăți STRIPE.
Datele obligatorii sunt: Nume posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.
Clientul efectuează plata la momentul livrării/recepționării Produsului de la curier.
Clientul se obligă să achite suplimentar costul opțiunii modalității de plată la livrare (plată ramburs) conform serviciului de transport ales.
Curierul va elibera o chitanță pentru întreaga suma și o va înmâna împreună cu coletul/ coletele. În cazul modalității de plată prin Ramburs suma de plată (prețul) este scadent la momentul livrării/recepționării Produsului.
Limita maximă admisă a rambursului, plata în numerar, este de 5.000 lei/zi persoana fizică;
GIZZENE Cosmetics SRL livrează Produsele exclusiv pe teritoriul României, atâta timp cât exista ca adresă de livrare fizică și este înscrisă în evidențele cărții funciare.
Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societăți de curierat rapid (denumită în continuare „Curierul”) la adresa de livrare menționată în formularul de înregistrare a comenzii.
Livrarea, modalitatea de livrare precum și denumirea firmei de curierat sunt menționate în mesajul electronic de confirmare.
GIZZENE își rezervă dreptul de a desfășura promoții și/ sau campanii în cadru cărora comenzile care depășesc un anumit total valoric al produselor comandate (dupa ce au fost scăzute eventuale discounturi sau vouchere) beneficiază de transport gratuit.
În această situație, în timpul procesului de comanda Clientul este informat în secțiunea „Sumar coș cumpărături” de pragul valoric care trebuie depășit pentru a beneficia de transport gratuit.
În orice moment acest prag valoric poate fi modificat. Modificările nu se aplică retroactiv la comenzile deja plasate.
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la firma de curierat în prezența curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luata în considerare.
GIZZENE Cosmetics, prin Curier, va încerca să livreze Produsul către Client într-un termen de 3-5 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării mesajului electronic de confirmare.
Rețineți faptul că, în anumite situații, mai ales în perioada sărbătorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente nouă, cazuri în care termenul de livrare poate fi de cel mult 30 zile de la încheierea Contractului (denumit ”Termenul maxim de livrare”).
În acest caz, în calitate de Client, sunteți îndreptățit să solicitati rezoluțiunea Contractului pentru motivul depășirii termenului maxim de livrare, dacă GIZZENE nu livrează Produsul într-un termen suplimentar stabilit în mod rezonabil de către Client.
În vederea exercitării dreptului la rezoluțiunea Contractului Clientul va informa GIZZENE Cosmetics SRL cu privire la decizia sa prin intermediul modelului de formular de solicitare completat disponibil aici, sau printr-un email la adresa de contact: support_at_gizzene_dot_ro, caz în care este obligatoriu să se menționeze următoarele informații:
Vă recomandăm să completaţi toate informațiile menţionate mai sus. Conform legii, este nevoie de o declarație clară a retragerii dumneavoastră din contractul de achiziţie în cauză.
În această situație, GIZZENE va rambursa toate sumele plătite de către Client într-un termen de cel mult 14 zile lucratoare de la data la care Clientul a comunicat catre GIZZENE Cosmetics SRL decizia sa de încetare a Contractului, dacă solicitarea de rezoluțiune a Contractului este întemeiată și produsul/produsele au fost returnate în întregime, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original intact, către GIZZENE Cosmetics SRL. Sumele de mai sus vor fi restituite în contul bancar indicat de Client în solicitarea de rezoluțiune.
GIZZENE are opțiunea (dar nu și obligația) de a oferi Clientului anumite cadouri sau eșantioane, în limita stocului disponibil și condiționat de prezentul contract „Termeni și condiții”, de regulamentele de campanie sau de alte reguli.
Aceste cadouri sau eșantioane pot fi oferite în mod gratuit doar după efectuarea Comenzii și achitarea Prețului Produselor de către Client și vor fi introduse în coletul comenzii.
În această situatie, Comenzile recepționate pe parcursul unui termen de 48 de ore de pe același cont de client și cu aceeași adresa de livrare se vor livra într-un singur colet cu un singur set de 2 (două) eșantioane și, după caz, un singur cadou (daca este cazul sau face parte din vreo anumită campanie).
În cazul Comenzilor ce conțin cadouri din cadrul campaniilor condiționate de achiziția produselor, trimiterea cadourilor este limitatî la un singur cadou pe cont client/pe campanie.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat Clientului în momentul în care acesta sau o persoană terţă desemnată de acesta, alta decât Curierul, intră în posesia fizică a Produselor.
Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului în momentul livrării produselor către Curier, dacă Curierul a fost însărcinat de către Client să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost confirmată de către GIZZENE, fără a aduce atingere drepturilor Clientului faţă de transportator.
Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la firma de curierat în prezența curierului.
Vă rugăm să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare pe care apoi să ni-l transmiteți la adresa: support_at_gizzene_dot_ro împreună cu informațiile privind comanda:
Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
De asemenea, ne puteti contacta la adresa email: support_at_gizzene_dot_ro
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
« Retragerea din contract » se referă la dreptul dvs legal de a renunța la comandă plasată prin efectuarea unui retur de marfă.
Acest aspect este reglementat prin legislația în vigoare în Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 (denumită OUG 34/2014) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii. În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014.
Puteți beneficia de acest drept legal dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare pe care le gășiți mai jos.
Returul se poate face în interval de 14 de zile de la dată la care începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014) fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
Nu sunt acceptate retururile de produse trimise dupa expirarea termenului de 14 zile
Ne rezervăm dreptul de a vă aduce la cunoștință că în conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru comenzile care se referă la furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății, și a căror nouă comercializare de către GIZZENE Cosmetics SRL ar putea prezenta riscuri din motive de igienă sau de protecție a sănătății pentru consumatori (așa cum sunt clasificate produsele cosmetice și de machiaj).
Așadar, în cazul unui retur, Clientul se obligă să returneze produsul/ produsele către GIZZENE Cosmetics SRL într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.
Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele și/ sau cadourile gratuite, în ambalajul lor original nedeteriorat.
În caz în care doriți să vă exercitați dreptul de retragere, legal sau contractual, returnând produsul prin curier/colet, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
* Conform legii, este nevoie de o declarație clară a retragerii dumneavoastră din contractul de achiziţie în cauză.
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client.
Prin exceptie, în cazurile de neconcordanță între produsele livrate și comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de GIZZENE.
GIZZENE rezerva dreptul de proprietate deplină și integrală asupra produselor ce formeaza obiectul prezentului contract de vânzare-cumpărare „Termeni și condiții”, până la încasarea integrală a prețului, inclusiv cheltuielile, taxele și contribuțiile obligatorii.
Toate produsele comercializate pe Site beneficiază de garanția legală de conformitate (astfel cum este definita de Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora) care dau Clientului posibilitatea să returneze produsele defecte sau neconforme ce i-au fost livrate și să solicite înlocuirea Produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii prezentului contract de vânzare-cumpărare la distanta „Termeni și condiții”, Clientul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate, ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de Client.
Garanția nu va acoperi produsele deteriorate datorită utilizării incorecte, întreținerii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, fluctuațiilor tensiunii de alimentare, nerespectării instrucțiunilor de utilizare, reparării produselor, deteriorării în timpul transportului etc.
Pentru orice cerere legată de garanțiile legale, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: support_at_gizzene_dot_ro sau la telefonul de contact din secțiunea „Contact” de pe Site.
Anterior plasării Comenzii, Cumpărătorul declară că are capacitate juridică deplină pentru a se angaja în temeiul prezentului „Termeni și condiții”. GIZZENE nu poate fi în niciun caz obligată să verifice capacitatea juridică a vizitatorilor Site-ului și/sau a Cumpărătorilor. Prin urmare, în cazul în care o persoană fără capacitate juridică comandă produse pe Site-ul gizzene.ro, reprezentanții legali ai acesteia (în special părinți, tutori) își vor asuma întreaga răspundere a comenzii și vor fi obligați să efectueze plata prețului aferent.
GIZZENE declină orice răspundere pentru daunele directe sau indirecte, previzibile sau nu, provocate de utilizarea Site-ului. În astfel de situație în care trebuie stabilită răspunderea privind un prejudiciu suferit de un Client apăruta exclusiv din plasarea de către acesta a unei comenzi pe www.gizzene.ro, această răspundere este limitată la contravaloarea comenzii achitate de Client în respectiva comandă.
Prezentul Document este supus legii române și este încheiat în limba română. În cazul unor eventuale litigii apărute între GIZZENE și Clienți, se va încerca întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora.
Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de produsele achiziționate, Clienții au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin email la adresa: support_at_gizzene_dot_ro.
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către GIZZENE este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.
În cazul în care Clienții nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la GIZZENE primesc un răspuns peste acest termen de la GIZZENE sau sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/ reclamația de către GIZZENE, pot apela la procedurile alternative de soluționare SAL sau SOL, prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente.
SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu. Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Clientului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România.
Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Clientul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a eventualelor litigii și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL). Platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.
În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/ reclamațiilor/ litigiilor nu va fi posibilă, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente.
GIZZENE Cosmetics SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la : schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet.
Întregul conținut al Site-ului este proprietatea intelectuală a GIZZENE Cosmetics SRL. Site-ul poate folosit de către terți doar pentru informare și/ sau plasare de comenzi.
Utilizatorii Site-ului nu au dreptul de a descărca, modifica parțial sau integral Site-ul, reproduce parțial și/sau integral Site-ul, copia, distribui, vinde sau exploata Site-ul în orice altă manieră contrară intereselor GIZZENE, indiferent dacă există sau nu un scop comercial.
Orice conținut (incluzând, dar fără a se limita la baze de date, elemente de grafică, mărci, conținut juridic) sunt proprietatea intelectuală a GIZZENE.
Întregul Site este protejat de Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, iar pentru orice încălcare a proprietății intelectuale, ne rezervăm dreptul de a sesiza instanțele de judecată competente pentru recuperarea integrală a prejudiciului, precum și de a depune o plângere penală la organele judiciare pentru tragerea la răspundere penală a făptuitorului.
Utilizarea site-ului precum si accesul pe site nu acordă nicio licență sau drept de a utiliza conținutul, informațiile, materialele, datele, textele sau imaginile.
Totodată, nu se acorda nici un drept pentru a se utiliza orice fel de dispozitiv automat sau manual pentru monitorizarea conținutului, informațiilor, materialelor, datelor, textelor și imaginilor.
Software-ul, aplicațiile și modulele utilizate pe site sunt proprietatea GIZZENE Cosmetics SRL sau a partenerilor sau furnizorilor noștri.
Nu se pot reproduce, crea lucrări derivate, deconstrui, dezasambla, decompila, vinde, închiria, distribui, cesiona, transfera sau modifica niciun fel de parte din site fără acordul scris al GIZZENE Cosmetics SRL.
Utilizând Site-ul www.gizzene.ro, sunteți de acord cu colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor dumneavoastră în conformitate cu politica de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal. Dacă nu sunteți de acord cu această politică, vă rugăm să nu accesați și/sau sa nu utilizați site-ul.
Conform prezentului contract de vânzare „Termeni și condiții” , GIZZENE colectează și prelucrează datele cu caracter personal ale Clientului, precum și, daca este cazul, pe cele ale destinatarului comenzii.
Datele dvs. cu caracter personal introduse în formularul de comandă sunt necesare în vederea încheierii Contractului dintre GIZZENE si dvs. în calitate de Client. Contractul nu se va considera încheiat, dacă refuzați introducerea datelor cu caracter personal în formular, iar GIZZENE nu va fi obligată să livreze produsul.
Prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date este reglementată de Regulamentul UE nr. 2016/679, iar GIZZENE, precum și persoana împuternicită, au obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate pe Site datele personale colectate de la Client.
Scopurile, destinatarii și condițiile în care GIZZENE colectează și prelucrează datele personale sunt prezentate în secțiunile „Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal” și „Politica utilizării Cookies ”de pe Site.
GIZZENE vinde produsele prezentate pe site-ul său de vânzare la distanță numai cu amănuntul și doar consumatorilor finali.
Orice comandă care nu corespunde în mod evident unei vânzări cu amănuntul și, în general, orice comanda frauduloasă sau care este declarată frauduloasă, va fi considerată de GIZZENE ca fiind nulă și neavenită.
Ca regula generalĂ, GIZZENE își rezervă dreptul de a limita achiziționarea Produselor la un număr maxim de Produse pentru fiecare Client, numărul fiind determinat în mod independent de către Vânzător și comunicat Clientului anterior plasării comenzii.
Site-ul este face parte dintr-un ansamblu care include și paginile de pe rețelele de social media, respectiv Facebook, Instagram, Youtube etc. Chiar dacă noi ne folosim de aceste platforme pentru a intra în legătură cu dumneavoastră și a vă prezenta informații utile sau a vă oferi oportunitatea de a plasa o comandă pentru un produs sau un serviciu, acestea sunt guvernate de propria lor politică de confidențialitate, pe care vă recomandăm să o citiți.
Pe Site sau pe paginile rețelelor sociale amintite anterior pot exista link-uri către alte site-uri asupra cărora GIZZENE Cosmetics SRL nu are niciun control, link-urile respective nefiind un indiciu de interdependentă și/ sau conectivitate cu entitățile respective. În cazul în care vizitați unul dintre aceste siteuri web, vă sfătuim să vă familiarizați cu regulile de utilizare a respectivului site web, politica de confidențialitate și prelucrare a datelor, precum și cu standardele de securitate folosite. GIZZENE COSMETICS SRL nu este responsabilă pentru expresiile și procedurile folosite de operatorii acestor website-uri, dumneavoastră fiind singurul responsabil pentru transmiterea datelor personale pe acestea.
Prezentul contract de vânzare- cumparare denumit „Termeni și condiții” are caracter obligatoriu, constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi GIZZENE Cosmetics SRL, și intra în vigoare la data transmiterii de către GIZZENE a mesajului electronic de confirmare a comenzii.
Prezentul acord înlocuiește orice alt acord anterior, verbal sau scris dintre dumneavoastră și GIZZENE.
Pentru fiecare comandă în parte, contractul de vânzare-cumpărare „Termeni și condiții” încheiat cu un Client nu se prelungește automat, contractul încetand de plin drept ca urmare a îndeplinirii de către Părți a obligațiilor reciproce, nefiind necesară îndeplinirea unor formalități speciale în vederea încetării efectelor contractului.
Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul GIZZENE scris.